02 February 2010

tahniah





tahniah
lah kepada haikal kerana telah memenangi pilihanraya baru2 nie..
so MPP pada tahun nie pun disandang oleh budak actuary jugak...
sama2 lah kita berharap agar beliau dapat menjalan kan tugas yang diberi dengan sebaik mungkin...
tahniah sekali lagi...

27 January 2010

JPP











MOHAMAD HAIKAL BIN YA'AKOB


'KEJAYAAN BUKAN DINILAI BERDASARKAN KATA-KATA,
TETAPI DINILAI BERDASARKAN KUALITI GERAK KERJA.'



untuk pengetahuan sesiapa yang tidak tahu,
seorang daripada pelajar sains aktuari akan bertanding untuk jawatan JPP.
pilihanraya telah pun dijalan kan.
kalau tengok dekat fakulti tue, mmg meriah kan sbb banyak sangat poster yang macam2 warna.
tapi wakil lelaki yang bertanding hanya lah seorang iaitu budak aktuari.
jadi kepada semua pelajar aktuari, sokong lah budak aktuari ye.
dan mari lah kita ramai-ramai pergi mengundi esok di dewan al-ghazali,
dan kepada pelajar yang di beringin,
pusat mengundi akan dibuka kat sana juga, jangan risau.
mari lah kita mengundi ramai-ramai ye,
ajak kawan2 skali.

selain itu, kita nak meningkat kn peratusan pelajar yang pergi mengundi untuk JPP nie skali,
sbb setiap tahun peratusan pelajar fakulti sains komputer dan matematik yang pergi mengundi sangat lah sikit.
so, bersedia untuk mengundi esok!





p/s: yang penting, undi lah siapa yang anda rasa boleh memimpin kita semua dan bukan sebab die lawa atau kacak semata-mata. =)